Pool måndag

BASTU, BASTU, BASTU är allt jag kan säga om detta väder. Notera att jag inte klarar utan förklarar. Det var lite krig om frukosten och jag blev även frustrerad på att vi aldrig gör något. Sonen vill bara vara hemma och göra ett skit. Jag lagade våfflor till honom, så han kunde få i sig lite frukost. Lyckades övertala honom att simma lite i poolen med mig. För hans del var det xbox och sin ipod som gällde. Jag plaskade för det mesta i poolen. Speciellt när han hade gitarrlektion. Vi spelade lite skip-boo innan pappan kom hem. Middag, lite mer pool och film, chronicle. Det var en bra underlig film. Kan varken säga att den var dålig eller bra. 
 
 
Seg dag..
 
 
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback