Sista mötet. MIB3. Vroom!

Panik!! Elena och jag har inte alls mycket tid kvar och vi har ännu inte hunnit se klart serien Prison Break. Det vi ville göra var att titta på Prison Break. Det var dock var tvungna att göra var att åka på vårt allra sista Au pair möte. Det var mitt ute i skiten i Washington state. Vi körde vilse och gpsen visade oss fel. Vi kom till en återvändsgränd där det stod en skylt, gps is wrong. Vi fick lite smått panik men kom till slut fram. Vi stannade inte jättelänge men hann äta en del och säga lite hej då till folk. Sen var det Kennedy school och för att se Men In Black 3. Den f.d. skolan var riktigt grymmt och jag fick inte med mig kameran. Som tur får jag Elenas bilder. Filmen var helt okej. Den är som de andra MIB filmerna. Det blev taco bell på vägen till gokart banan. Vi körde tio varv och hade hur roligt som helst. Elena var helt till sig och var så glad. Det var första gången hon körde gokart i sitt liv. Hem till mig för att fortsätta vårt Prison Break maraton. 
 
 
 
 
Rallyfart!!!
 
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback