Prison torsdag!

Att få sova ut här händer inte riktigt. Grisen skriker som den vore döende. Elena och jag gjorde pannkakor till frukost och bara hängde lite innan hon skulle hem igen för att jobba. Jag skypade lite med pappa, mamma och syrran innan jag tog tag i min dag. Jag kom äntligen i väg till special affären för att köpa mitt ankelstöd. Som jag ska ha vid lite mer ansträngande aktiteter. Svettigt som attans säger jag bara. Butiksgubben och jag hade en lång konversation om hur jag trivdes i USA och hur han hade möjlighet att åka till Sverige. Det gick snabbt att få min 50 dollars ankelstöd. Hoppas verkligen jag får tillbaka pengarna från försäkringen. Väl hemma igen gjorde jag inte allt för mycket. Jag tittade lite på how I met your mother. Elena hade fått goda nyheter om att hon skulle få vara ledig imorgon. Så hon skulle sova över idag igen. Så vi kunde ha lite mer prison break maraton! Vi börjar komma ikapp nu men vi har fortfarande bekymmer om vi kommer att hinna se alla avnitt eller inte. Vi käkade brownie och tittade på prison break tills klockan var tre på morgonen. Skypade lite smått med syrran innan vi somnade. 
 
 
 
 
 
Hoppas allting löser sig!
 
 
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback