Prison onsdag!

Spenderade hela förmiddagen och eftermiddagen med att skypa. Skypade med mina två godingar Sandra och Britta. Det var allt för länge sedan. Jag längtade lite hem eller snarare hem och tillbaka i tiden. När vi tre gick i samma klass. Umgicks nästan varje dag och livet bara lekte. När de var tvungen att gå och lägga sig passade jag på att inte göra ett skit. Pratade lite med familjen där hemma innan jag åkte i väg till affären. Jag köpte första hej då presenten till familjen. Köpte med mig lite livsmedel och burritos till Elena och mig. Vi ska ha Prison Break maraton idag. Hon slutar tidigt och börjar sent i morgon. Vi har en aning panik att vi inte kommer att hinna se klart. Vi är fortfarande på säsong två. Det har stått lite stilla de senaste. Vi har gjort en massa annat. Vi satt och nöta som attans under kvällen. Åt burritosarna vid tvn och marängsviss. Vi tog en liten paus och tog ett dopp i poolen. Det är så attans skönt. Jag kommer att toksakna poolen. Vi är numera på säsong tre, sett halva säsongen. Vi ska allt hinna detta. Elena sov över hos mig!
 
 
 
 
Lincoln, my Lincoln!
 
 
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback