Bakeri på högnivå

Vaknade upp seg som attans. Jag var trött i kroppen men det hindrade inte mig från att träna. Det blev inte så hårt pass men fick röra på lite fläsk i vilket fall. Jag fick världens kaksug och med tid på nacken bakade jag. Jag håller fortfarande att exprimentera med mina nyttiga kakor. De är riktigt goda man det går inte riktigt äta för många. De mättar en aning bättre än vanliga kakor. De smakar inte sött heller så det blir inte samma känsla om att man vill och kan trycka en till. Ni kanske fattar hur jag menar? De satt för himla fint och jag gjorde inte mer denna söndagen förutom att glo på supernatural. Någon som vill ha mitt recept på "kakorna", haha?




Nytteri AB?





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback