Möte, Downtown och taxi

Var tvungen att ställa klockan så jag kom upp. Mötet var klockan ett nere i downtown. Vi skulle mötas utanför Voodoo doughnuts. Hade stor lust att inte gå, kan ändå inte äta godligheterna. Våran kontaktperson var försenad men det gjorde inte så mycket. Det var världens kö. Då kan vi verkligen snacka kö. Kön gick ut på gatan, rena Lisebergskön. När vår kontaktperson väl kom fick jag äran att gå. Jag berätta att allting var bra och sen slapp jag titta på alla när de åt. Jag ringde Fille och vi möte upp i downtown. Vi gick runt i downtown. Det är vackert och så himla stort. Vi gick i över en timme, ändå såg vi bara en liten del av det. Vi letade ihjäl oss efter en restaurang som båda ville äta på. Det var inte det lättaste. Tillslut hamna vi på Chipotle, en mexicansk restaurang. Han jag beställde av bara titta på mig och min mat och fråga om det verkligen var allt jag skulle ha. Hungriga jag fick nöja mig med de lilla och sa ja tack. Vi tog en sväng i köpcentrumet. Jag köpte mig ett par beige chinos. Äntligen hittade jag ett par. Har letat ett tag nu. Vi satte oss på en bänk och bara glodde på folk. Att det kan vara så underhållande. Vi planerade kvällen. Det fick bli gotta oss framför film hemma hos mig. Vi drog till Target för att köpa lite gott. Jag hittade lite roliga Jell-o och tuggummi. Vi kom hem, käka lite kvällsmat och myste ner i soffan och hyrde filmen Whats my number. En rolig, söt film man vet vad som kommer att hända. Jag somnade sent och klockan halv tre ringde Josh. Han och hans kompis var fast i downtown. De hade varit ute och festat. Efter cirka tre samtal gick vi med på att hämta upp dem. Hängde med en sväng in till dem. Vi var väl hemma runt klockan fem. Sängen var efterlängtad!



'




Roligt spontant!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback