Fredagsfix och bio

Förkyldningen eller vad det nu är har börjat släppa. Jag var mycket piggare men har fått en hosta och är fortfarande jättetät i näsan. Såklart ska man ha rinnsnuva också. Det är så irriterande att ha det. Jag skjutsade iväg barnen till skolan. De fixar fortfarande sin frukost själva eftersom de inte vill bli sjuka. Det är lite soft faktiskt. När jag hade lämnat av barnen i skolan mötte jag upp pappan på bilverkstaden. Vi skulle lämna in bilen jag körde. Den behövde fixa bromserna, för de tog lite ojämnt och byta oljan igen. Anledningen var för att de hade inte klistrat på när de bytte eller återställt oljekvalitémätaren i bilen. Vi åkte till Costco för att inhandla en massa grejer. Jag skulle bl.a. köpa mig usb minnen så jag kan lagra alla mina bilder. Min minneskort till kameran börjar bli fullt. Det är några tusen bilder på där nu. Såklart skulle det inte öppna förän klockan tio så vi åkte hem. Jag la mig framför datorn. Snackade med massa folk och tog det lugnt. Jag vill bli frisk så fort som möjligt. Pappan och jag gjorde även frukost tillsammans. Vi kämpar på med dieten. Den går bra, även om jag inte har ätit mycket alls de senaste dagarna. Pappan drog till affären själv och var så gullig och köpte usbminnena till mig. Runt klockan fem matade jag djuren och drog till Brigdeport Village för att möta upp Fille. Vi gled runt i affärena och satte och sedan på en pizzeria. Jag fick glatt beställa mig en sallad och ta bort hur mycket som helst. Det gick bra och den var väl si sådär god. Jag fick alldeles för lite kyckling tyckte jag. I vilket fall, klarade av att titta på Fille när hon åt pasta med sås och en efterrätt. Jag ska klara 60 dagar, det är inte så långt! Vi gick sedan på bio, filmen Haywire. Den var väl okej. Köpte inte riktigt huvudrollerskans skådespeleri. Hon skulle vara en rå agent men ja, hon var grymm i vissa lägen. Men Channing älsklingen var lika bra och snygg som vanligt!





Bio, jag och pistagenötter!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback