Getting lost

Dagen vi alla längtar till, fredag. Jag vakna tidigt faktiskt, lite var grisens fel. Han väckte mig halv tre och kvart över sju. Somnade som tur om väldigt snabbt. Gick och la mig hungrig och vakna hungrig. Gick ganska snabbt ner och gjorde i ordning frukost. Jag hade med mig datorn ner och snackade med pappsen i skype. Snackade med Andreas en stund också. Sen var det träning som gällde. Tittade på filmen S.W.A.T. under tiden. Fick se om lite då det var lite svårt att hänga med samtidigt som man träna. Segade och precis när jag skulle hoppa in i duschen ringde det på dörren. Det var rörmokaren. Han sa inte ens förlåt att han kom en dag sen. Han hade tur att jag var hemma. Som tur var han trevlig och var ganska snabb. Han gjorde ingenting dock. Han skulle mejla pappan och sen se vad de kunde göra och när. Jag hoppade in i duschen och gjorde mig iordning. Lagade mat och smsade med Fille. Tanken var att vi skulle dra på bio men Fille var för trött. Jag drog istället iväg till affären för att handla lite grejer. Såklart glömde jag svänga och körde helt vilse. Tur att jag har min gps och kom till affären efter 40 minuter istället för 15 minuter. Det är bra störande. Hoppade först in på New Seasons och köpte lite frukost och cottage cheese. Sen på vägen hem hoppade jag in på Fred Meyers. Köpte mig örhängen och lite smink! Kom hem gosa ner mig i soffan och satte på en svenskfilm, The girl with the dragon tattoo (Män som hatar kvinnor). Blir bra övning med att läsa, Svensktal med engelsktext.







Vill ut och röja!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback