Google+ med älsklingar

Idag behövde jag bara se till att ungarna gjorde sig klara. Jag laddade upp frukosten och satt hela dagen framför datorn och hängde i Google+ hangout med Sandra och Britta. Tiden springer verkligen iväg när jag får "umgås" med dem. Man har så mycket att prata om men det går ändå inte att prata klart. Ska bli så underbart att få träffa dem igen. Britta kommer jag redan få träffa i augusti. Sandra får jag däremed inte träffa förän i slutet av september, början av oktober. Kramkalas! Fast nu ska jag verkligen inte tänka på det. Jag är glad över att skype och google+ hangout finns. Plockade upp sonen från skolan och åkte hem. Det nya systemet på skolan verkar väl funka sådär. Jag ska inte dissa det än, ska verkligen ge det en chans. Var hemma och åt sen drog jag till Washington square för att möta upp Fille. Vi tog en sväng i affärena och sen satte oss på Starbucks. Jag fick p.g.a. min diet bara titta på när Fille mumsade på kaffe och macka. Ska bli så skönt när det är över. Drog senare hem och bädda ner mig i min goa säng. Så var januari över..




Go och härlig socialt!







malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback