Hello pain!

var det måndag igen. Ingen vanlig måndag heller. Utan idag startar cardio boot camp. Jag vaknade upp och fick iväg ungarna. Gick såklart och la mig en stund till. Gick upp två timmare senare och gjorde mig klar. Förberede mig mentalt och åkte till skolan. Såklart var det ingen mjukstart utan vi körde på ordentligt. Lite väl ordentligt. När vi var klara hade jag verkligen kört slut på mig själv. Jag mådde illa och trodde att jag skulle spy vilken sekund som helst. Jag var totalt knallröd i ansiktet och var yr. Det var knappt så jag kom till bilen. Fick sitta en stund i bilen innan jag kunde köra iväg. Jag mådde verkligen dåligt. Var tvungen att tanka på vägen också. Lite mot min vilja eftersom jag var svettig, röd, mådde dåligt och kände mig allmänt äckligt. Vad händer om inte att en kille flörtar med mig när jag kör in på macken. Jag kunde inget annat än att skratta och skämmas. Förstår mig inte riktigt på hur det kunde hända. Jag kunde ju inte vara annat än super Osexig och äcklig. Hem snabbt för att duscha, direkt iväg till skolan för att plocka upp dottern. Vi drog iväg till swimteam. Jag läste äntligen ut Harry Potter den flammande bägaren, bok nummer fyra. Det satt för himla gött. Nästa swimteam blir det att börja på bok nummer fem. Den jag minst tyckte om, tycker den är seg. Får se om den är bättre på engelska. Hemma åt jag middag med familjen. Precis när jag ställt undan allt efter middagen tittar dottern på mig. Malin, snälla kan inte du baka chocolatechipcookies. Med de puppyeyes och mitt bakberoende kan man INTE säga nej. Det går så himlans fort i deras mixer också. Så jag gjorde lite kakor. Jag passar på nu medan jag fortfarande får äta det. Snart är det stopp för allting gottit. Funderar på om jag ska baka till barnen under mina 60 dagar. För att öva på frestelsen lite, fast den kanske blir för stor. Det blir lite att fundera på. Hade ni pallat det?





Hela kroppen skriker av träningsvärk!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback