Lata lediga Malin ?

Skulle skjutsa sonen till basket men när vi skulle åka ringde det på dörren. Det var en från hans lag. De skulle tydligen skjutsa till träningen. Jag blev därmed ledig och segade sönder. Jag låg framför datorn större delen av dagen. Skulle hitta på något med Fille men hon var inte ledig. När halva dagen hade gått fick jag damp på mig själv och gick till gymet och träna lite. Snart börjar mina träningsveckor och det ska bli skönt. Under middagen pratade vi om det nya året och våra nyårslöften. Det sluta med att jag gick med mammans nyårslöfte, lika så gjorde pappan. 60 days challenge. Det går ut på att äta nyttigt, rätt mängd mat m.m. För att bli av med matberoende och leva nyttigt. Vi ska starta i slutet av januari. Jag vill så gärna klara av detta men vi får väl se hur det kommer att gå. Jag är en stor gottegris. Fast det är väl därför jag vill göra det också, bli av med det förbannade godissuget. Leva ett nyttigare liv och känna skillnaden. Jag mår så mycket bättre när jag tränar så det kommer säkert bara bli bättre med nyttigare mat. Fast vi äter ändå nyttigare mat här än hemma. Äter mycket mer fisk och skaldjur. Äter även sallad och grönsaker varje dag. Har lärt mig äta lite mer grejer som t.ex. lax och cottage cheese. Måste tillägga att jag har inte ätit McDonald´s på över fyra månader. Åt det ganska mycket det sista innan jag drog till USA.


Nyttigare liv åt Malin!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback