Spöregns söndag

Vaknar sent och är lite små seg. Ligger mesta dels framför datorn. Jag ska åka ner till downtown för att möta upp Fille. Vi ska titta på filmen The sitter. Såklart när vi kommer ner där så är det en pub och bio. Så för det första får inte Fille komma in eftersom det är åldersgräns 21. För det andra gick inte filmen halv tre på eftermiddagen utan inatt klockan halv tre. Så kan det gå! Vi promenerade runt i staden lite, i det fina området The pearl district. Det slutade aldrig regna utan det blev bara värre. Vi gick inte runt så länge och såklart hade jag inte fått med mig kameran. Till våren sen ska det bli många promenader i stan för att fota en massa. Nu har jag även minnen att lagra på dem. Har varit livrädd att tappa bort kameran med alla bilder i. Hem för hoppa ur de blöta byxorna in i mysa mjukisbyxor. Familjen drog ut en sväng och jag stannade kvar och fördrev tiden. Den bara flyger bort här. Efter maten spelade sonen och jag lite Xbox kinect. Det är riktigt roligt, mindre roligt är väl bilderna på en själv man får se efteråt, haha.


Regniga dagar framför en!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback