Strö pengar och softa

Grisen väckte mig denna dagen. Vilket gör mig mindre glad. Fast jag får betalt så jag ska inte gnälla. Satte mig där nere i köket med datorn och åt min frukost. Skypade med lite folk och mådde gott. Planerade lite med Fille hur dagen skulle se ut. Hon hade annat för sig under eftermiddagen. Hennes värdbarn hade fyllt år nu i veckan så de skulle hitta på något roligt. Jag passade då på att ta mig till det stora shoppingstället utanför stan. Jag var verkligen på shopping humör. Jag köpte mig ett par converse skor som jag blev kär i förra gången jag var där. Tre Converse t-shirtar. Inne på Quicksilver hittade jag mig ett Roxy linne. På addidas köpte jag ett par träningsbyxor, ett par likadana som jag redan har och en träningströja. Sprang in på Pacsun och hittade mig en jätteskön svart kjol. Fille ringde och berätta att hon var klar. Så jag åkte för att plocka upp henne och vi drog vidare till Washington square mall. Där köpte jag lite mer grejer. På H&M köpte jag mig tre längre linnen, två paket med toffsar och ett 7-pack med sockar. Tiden rann iväg men jag hittade mig även tre par trosor inne på Victorias secret. Vi käkade middag på Cheesecake facory. Det gick bra med min diet, fick bara ta bort en massa grejer. Hon trodde jag var dum i huvudet eller något. Jag ska bannemig klara detta. Det är svårt men nu har jag redan offrat så mycket att det vore dumt att ge upp. Vi hann knappt innanför dörren innan vi drog igen. Vi bestämde oss för att gå på bio och den vi ville se gick om femton minuter. Det fick bli räser till bion, tur att det har reklam i typ tjugo minuter innan filmen börjar. Skit irriterande att de säger att filmen börjar t.ex. halv åtta fast då är det reklam som börjar i tjugo minuter. Vi såg filmen one for the money, rolig film. Var på bäst humör för att se den. Vi drog hem till mig och softade framför tvn. Det blev en lång och rolig natt! Föresten gav jag 240 dollar för allting idag, ca 1680 sek. Det kallar jag BILLIGT!






Massor för lite!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback