Glassig pool fredag

Swimteam som vanligt på morgonen. Humöret var lite bättre än igår men tröttheten var ett faktum. Jag fick ungefär tre timmars sömn pga. den stukade foten. Det var helt sjukt hur mycket den värkte. Såklart blev man nojig om den men jag kommer förneka det till slutet Jag har inte brutit något. Usch är så mega trött på allting sånt. När vi kom hem efteråt tjatade jag som aldrig förr på barnen att vi skulle iväg till Rose Garden. Det känns lite underligt. Det känns som jag är barnet som vill göra något roligt och de är föräldrarna som inte har tid eller orken. Dottern och jag var ute i solen och vakna grisen. Han får numera inte vara själv ute för att han har ätit upp stora delar av den fina trädgården, mammans favoritblommor. Det tog mig en och en halv timme innan jag fick iväg barnen. I väg kom vi i vilket fall. Jag fick köpa med mutan på vägen dit, sockrade munkhål. Vi var där i mindre än en timme. Vem bryr sig, jag fick se det i vilket fall. Vi satte oss på en bänk och mumsade munkhålen. Det var en nyfiken och hungrig ekorre vid oss. Alex hade på skoj mosat ett munkhål på min mun så det fanns lite smulor på backen. Vi satt riktigt stilla och tillslut så sprang ekorren fram till oss och tog mumsbiten. Den var inte alls gammal och super söt. Hem för att plaska i poolen. Elena kom och gjorde oss sällskap. Vi låg länge och bubbla i poolen. Vi blev lite små sugna på glass och drog iväg till frozen yogurt stället. Satt där ett bra tag och bara tjöta. Komma iväg en liten stund och bara få vara, helt underbart. Vi tänkte titta på ett prison break avsnitt men vi hann aldrig. Sina var påväg från Seattle till Elena. Det blev hem till sängen för min del. 
 
 
 
 
 
glassigt värre
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback