Hur känner jag mig?

Ville mörda väckarklockan i morses. Jag hade vaknat flera gången under natten p.g.a. smärta i min ankel. Jag var både trött och irriterad. Jag hatar den smärtan jag har nu, irriterade smärta. Alltid värst under natten och på morgonen. Jag fick upp dottern till claycamp och sen i väg med sonen till swimteam. Sen var det full rulle. Det blev lunch i bilen för barnen. Jag fick plocka upp mina ungar plus de andra två jag brukar köra. De hade sin personliga träning. Därefter hade jag en liten mini break. Det var skönt att bara få lite tid för mig själv och kunde tvätta mina kläder. Hängde med dottern när de kom hem igen. Jag översatte lite svenska recept till engelska. Hon blev helt till sig av alla gottigheter hon kan baka i framtiden. Klockan rullade på och Fille ville att jag skulle komma till Washington sqaure. Tyvärr hann jag aldrig det. Elena och jag tog lite glass i närheten istället. Jag behövde komma bort lite. Man behöver prata av sig lite ibland. 
 
 
 
 
Vad är det som pågår?
 
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback