Magic Mike

Hundskall! Inget ovanligt att bli väckt av för min del. Det ringde på dörren. Dessvärre är jag så långsam ner att det inte var någon där jag kom ner. Jag matade grisen och släppte ut alla djur i trädgården. Slappade framför tvn med Fille. Hon tittade på sina high school filmer. Vi väntade med frukost tills Elena vakna. Igår lagade vi svensk frukost så idag blev det tyskfrukost. Det var inte helt fel. Sen bestämde vi oss för att dra på tidig bio. Filmen vi ville se var såklart Magic Mike. En film om manliga strippor med Channing Tatum. Hur vill man inte se den filmen?! Filmen i sig var inte så bra men jag ångrar grymmt att vi inte gick på stripklubb igår, haha. Det bjöds på massa smaskigheter. Det är då man inte vill vara singel, eller? Fille åkte hem efter filmen. Elena och jag drog ett avsnitt av Prison Break innan vi drog till Skyline restaurant. Nu ljuger jag inte när jag skriver att de har den godaste hamburgaren i hela världen. Den är så sjukt god att det är läskigt. Det är munorgasm på den. Är på lite snuskigt humör efter filmen. Hem för att fortsätta Prison Break tittande. Vi försökte även att få in grisen. Den envisa jäveln ville inte. Vi gav upp efter cirka tjugo minuter. Han fick vara kvar ute även om solen snart går ner. Familjen kom hem runt halv tio. Mina gullungar!! De kom och kramade mig. Hur i hela världen ska jag kunna säga hej då om två månader. Har även fått några sms från sonen under veckan.
 
 
 
 
 
tal om grisen som jag är grymt irriterad på. Han har gått mig på nerverna hela veckan. Han har rymt från hans hage flera gånger. Han har slitit upp hela grinden från marken, gått till rabatterna och grävt/ätit upp allt han kan. Han vägrar att gå in när han ska. Han är en gris så han lyssnar inte. Att locka honom med mat/ snack funkar heller inte längre. Jag har blivit så grymt frustrerad på honom. Tur att familjen är hemma nu. Jag behöver lite distans från alla djur som har varit som en svans på mig hela veckan. Allvarligt talat de låter en knappt gå på toa själv. Då kan jag bli bra girig.
 
 
AWESOME WEEKEND!
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback