Pengar flyger!

Hundjävel! Gandalf började skälla klockan sex på morgonen och höll på i tre timmar. Ibland önskar man att hunden inte existera. Sov lite halvkasst under morgonen men lyckades drömma värsta actionrullen. Det var länge sedan jag gjorde det. Som tur drömmer jag inte alls som förut och även om det var action var jag inte uppjagad när jag vakna. Gjorde mig klar och ringde upp älsklings Britta på skype. Vi bokad alla resterande hotell. Nu har vi någonstans att bo under hela resan. Känslan går inte att beskriva. Jag längtar så sjukt mycket tills hon kommer. Elena plockade upp mig och vi åkte till Woodburn outlet mall. Tog tacobell drive thru och fixade oss lite lunch på vägen dit. Som vanligt blir det missförstod i den dära boxen och slutar med att vi sitter röda som tomater och skrattar av skamm. Shoppade upp hela min lön. Jag shoppade bara saker jag behövde. Förutom en långtröja men den var billig och jag ville ha den. Köpte mig annars tre par shorts och sen fick syrran sina skor. Jag köpte även lite annat småkraffs. På vägen hem stannade vi på Washington sqaure och kollade runt. Jag hittade mig lite mer grejer. Med trötta fötter och humör drog vi hem till mig. Där möttes vi av ett tomt hus. Vi vilade fötterna och försökte få tag i Fille. Hon skulle sitta barnvakt och ville ha sällskap. Vi fick inget svar och när magen kurrade hårt bestämde vi oss för åka ut och äta. Vi drog till en pizzeria med vedugnsbakade pizzor, The Rock. Vi ångrade på direkten att vi inte har åkt hit tidigare. Jättecool rockig bar med cool interiör. Vet inte hur jag ska beskriva det men ballt var det. Pizzorna var jättegoda och efterrätterna var ännu godare. Dit ska vi fler gånger, helt klart.
 
 
 
 
 
Shoppaholic for a day 
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback