Prison breaks måndag

Fick hyffsat mycket sömn. Var lite rädd över att jag hade vänt på dygnet denna helgen. Denna veckan började otroligt slapp. Barnen har camp i tre timmar varje dag, denna veckan. Så jag behövde bara få upp dem och de blev upplockade av den andra familjen. Jag kunde skypa, blogga och allmänt slappa. De kom hem på eftermiddagen och gjorde deras sysslor. Dottern hade med sig en kompis hem. Jag skrev en lista av saker jag behöver göra innan jag åker medan de lekte. Lagade sedan mat till flickorna och skjutsade dem till fotbollen. Sen var jag äntligen ledig. Efter maten kom Elena. Vi började genast att titta på Prison Break. Vi har en del avsnitt att se innan vi åker hem. Elena sluta jobba två veckor före mig. Så vi har tre veckor på oss. Vi är fortfarande på säsong två. Det finns fyra säsonger och en film. Vi lyckades nog se tre avsnitt innan hon åkte hem. 
 
 
 
 
Lincoln my love, I´ll even run for you!
 
 
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback