Prometheus

Helvetes natt rent ut sagt. Jag kunde inte somna eller ligga still för den delen. Jag låg och vände och vred på mig. Ju mer klockan blev desto mer förbannad blev jag. När klockan blev tre gick jag ner och drack lite vatten. Somnade runt klockan fyra, väckar klockan ringde tre och en halv timme senare. Det finns inget värre än att ligga i sängen och känna att man vill sova men det går inte. Jag var bra seg på morgonen men lyckades få iväg barnen till swimteam. Jag satt med musik i öronen och blunda. Lyckades på så sätt samla lite energi. Vi plockade upp en kompis till dottern på vägen hem. De gjorde sina sysslor och bakade även drömrulltårta. Sonen och jag spelade lite dart eller säger man att vi kastade lite pil. Jag vann, wiho! Skjutsade tjejerna till fotbollen och sen lite pingis med sonen innan middagen. Vi skulle äta kungskrabbor, såna där jättestora smaskiga. Mina ögon gick nästan i kors eftersom jag knappt fått någon sömn. Det hindrade mig dock inte från att åka till bion med pappan för att se Prometheus. Öm, ja vad ska man säga om den filmen. Den var bra gjord men filmen i sig är väl inte klockren. En underligfilm som ger en tusen frågor och inga svar.
 
 
 
Stensömnade såfort huvudet nudda kudden.
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback