Stephanies födelsedag!

Lite mera sömn inatt men ligger fortfarande efter med sömnen känns det som. Det kommer inte bli bättre under veckans gång för den delen heller. Jag fick gå upp tidigt för att försöka boka om min läkartid. Bokade om från eftermiddagen till förmiddagen. Det blev att lämna av tjejerna på claycamp och sen direkt till läkaren. Jag tog nya röntgenbilder. Jag får alltid höra massa skräckhistorier från damer i väntrummet. Att de aldrig blir bra och denna kvinnan jag prata med idag kunde knappt röra sin fot och hade ont jämt. Usch, jag hoppas inte det händer mig! Doktorn sa som tur att allting såg jättebra och är normalt igen. Jag fick se skillnaden från nybruten till fixad. Det var himlans glapp mellan alla delar. Operationen var nödvändig och jag har numera överlevt allting. Jag får numera gå barfota och fick ingen återbesöktid. Det är en underbar känsla. Det har varit så frustrerande och irriterande alla dessa veckor. För att inte tala om all smärta. Direkt från sjukhuset till claycamp. Jag plockade upp tjejerna och vi åkte till pizzahut för att äta lunch ihop. Stressade i väg till deras tvärflöjtslärare. Jag fick glatt sitta och vänta i en timme. Det var nästan så jag somna där på soffan. Jag satt i ett annat rum och vänta så det var inte att jag hörde musik eller något. När vi kom hem var jag ledig. Jag skuttade iväg till Lake Oswego och mötte upp Felicia. Vi tog en glass och snackade. När klockan närmade sig sju fick jag åka ner till downtown. Det var Stephanies födelsedag. Det skulle vi fira med middag på Portland City grill. En restaurang på 30:nde våningen med en grymm översikt över Portland. En underbarkväll med gott sällskap. 
 
 
 
 
 
Imorgon väntar mer roligheter!
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback