Äkta sommar

Barnen och jag tog en lång sovmorgon. Jag älskar sånt! Vi hade inget på schemat så vi tog det lugnt. Vi åt frukost ihop och det fina vädret tittade fram. Barnen fick lite to doer att göra. Så de fixade med de medan jag drog iväg till posten och posta pappas och Sandras paket. Runt klockan fyra hoppade barnen in i poolen. De lyckades vara sams i hela tio minuter. Sonen gick upp och spelade xbox och jag bytte om och gjorde dottern sällskap i poolen. Det var ruggigt gött att bada. Det var verkligen kanonbra väder. Elena gjorde dottern och mig sällskap när hon slutade. Klockan sprang iväg och vid åtta snåret var vi super hungriga. Elena och jag åkte till Skyline burger. Deras hamburgare är så sjukt goda. Vi avslutade kvällen med att gå på bio, Rock of Ages. En sådan rolig och bra film. Vi var nio personer som satt i den mega stora salongen. De konstiga var att tre personer lämnade efter cirka tjugo minuter. Filmen var verkligen sevärd och förstår mig inte på de som gick. 
 
 
 
Lovely friday!
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback