Bahama mama

Sysselsättning före själva händelserna är noll. Jag duschade och fixa. Det jag borde ha gjort var att tvätta också. Det är nog så tråkigt att min hjärna förtränger det. Förstår inte vad mitt problem. Allting är så sjukt mycket lättare när jag använder mina två ben och fötter. Elena var först hit. Vi degade och började senare med maten. Det som stod på menyn var svensktacos. Det finns ingen bättre tacokrydda. Fille kom med tomat och juice till drycken. Vi blandade en på direkten. Let the party begin. Vi hade en sjukt bra kväll. Vi drack, spela uno, tog massa kort, lyssna på musik och jag bakade både kladdkaka och chocolatechip cookies. Vi skulle titta på film de sista, när klockan var två på natten. Jag fick dock gå och lägga mig för att jag kunde inte koncentrera mig. Var en aning fuller och hade sjukt ont i ankeln. Jävla party-pooper är exakt vad ankeln är.
 
 
 
 
Mina tjejer är bäst! 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback