Eldad lax med drömrulltårta

Skjutsade tjejerna till skolan och sonen till familjens vän. Väl hemma gjorde jag det samma vanliga, skype med Sverigebor och How I met your mother. Dottern kom senare hem från skolan. Hon övade sin presentation för mig och gjorde sina sysslor. Jag eldad lite mat. Jag grillade lax på ett tättnät och helt plötsligt börjar fettet från fisken i nätet att brinna. Som tur var det inget allvarligt och jag släckte det snabbt. Jag är inte bra på att grilla fisk. Tur att man kan säga lite fula ord på svenska utan att bli förstodd. Som tur brände jag inget utan all mat var ätbart. Avslutad middagen med att baka en drömrulltårta på dotterns begäran. Elena kom strax efter att dottern hade lagt sig. Vi mumsa på rulltårtan och titta på det sista avsnittet av Being human. Nu är det bara att vänta tills netflix släpper säsong två. Vi kunde inte riktigt hålla oss utan startade en annan serie. En serie jag har följt innan man aldrig titta klart på. Jag talar förstår om Prison Break. Jag blir helt skogstokig när jag ser Dominic Purcell, mannen som spelar Lincoln Burrows.



Perfect lips!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback