Midsommardagen

Första gången på flera år som jag inte vaknar bakfull. Däremot kände jag mig som ett vrak. Jag kunde inte somna. Kan det vara bristen på mina aktiviteter? Jag låg och drog mig länge i sängen. Gick ner för att äta frukost och upp till soffan. Spenderade för- och eftermiddagen framför How I met your mother. Fick pausa flera gånger och be sonen gå därifrån. Han hade gjort det han hade blivit tillsagd så han fick inte titta på tv. How I met your mother kanske inte heller är det mest lämpliga. Så jag fick hålla pausa som en idiot eftersom han tyckte det var roligt att jävlas idag. Klockan sju åkte jag iväg till Irina. Vilket även Stephanie gjorde. Vi åkte till bread någonting restaurang. Roligt att testa något nytt men får jag bestämma åker jag aldrig dit igen. Gud vad jag saknar den svenska kebaben. Vi satt där jättelänge och bara snacka. Vi blev utkörda när de stängde. Vi köpte oss lite godis och drog hem till mig för att titta på film. Vi tittade på Trespass med Nicolas Cage och Nicole Kidman. Jag älskar Nicolas! Det var en bra film men lite lätt att lista ut. 
 
 
 
Klistrad framför tvn
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback