Pool, muffins och prison

Tog min en sjububblans sovmorgon. Som sagt, det finns inget bättre. Skypade med syrran och mamma. Rörde mig inte så mycket innan Elena kom vid halv tre. Vädret var ännu bättre idag än igår. Då finns det inget annat alternativ än att plaska i poolen. Hela familjen var redan i poolen när vi hoppade i. Klockan var mycket och jag hade klenat på mig solkräm. Det hjälpte dock inte och jag brände upp hela överkroppens baksida. Elena åt med oss. Mätta och belåtna bakade vi chokladmuffins och satte oss ute för att njuta av den underbara sommarkvällen. När det blev kallt gick vi in och drog ett eller två avsnitt av Prison break
 






 
 
 
 
Att leva sommarlivet!
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback