Smaka på smärta

Tanken var att dottern skulle väcka mig. Hon ville se mina första steg. Problemet var att hon aldrig gjorde det. Det blev smått panik, swimteam väntade. Som tur hann vi alla. Hon fick se mina första steg också. Det var nästan värre än att bryta ankeln. Det kändes som att gå med en spik i foten. Det gjorde så fruktansvärt ont. Jag fick ta med mig kryckorna. Lämnade av morfar och dottern på swimteam. Sonen hade ett möte innan hans simträning började. Jag satt utanför i bilen i en hel timme. Jag ska erkänna att jag sov hela den timmen. Jag gjorde morfarn sällskap medan det var sonens tur att simma lite. När de var färdiga med träningen var det dags för klippning. Båda barnen klippte sig. Hem för att ta det lite lugnt innan dottern hade fotbollträning. Jag lagade mat och bakade Sverigekaka till familjen. Den var mycket uppskattad. Vi tände ett ljus i minne av deras äldsta barn.
 
 
 
 
 
Blod, svett och tårar!
 
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback