Tjejernas hamburgare

Vem kunde tro att jag skulle komma ikapp med bloggade. Det gjorde inte jag i vilket fall. Det höll däremot inte så länge. Fast det är svårt att uppdatera på helger när man har fullt upp. Grisen väckte mig som vanligt. Hundarna och han fick spendera lite tid ute i trädgården. Jag gick tillbaka upp till mitt rum och segade. Jag tog det allmänt lugnt tills klockan tre på eftermiddagen. Hela dagen försvann. Jag sprang lite ärrenden. Köpte bl.a. syrsor till ödlan. De är bra äckliga! Hann hem för att mata hundarna och grisen innan jag åkte ner till uptown. Jag mötte upp Felicia på 23th ave. Det var ett rent helvete att komma ner i rusningstrafik för att sedan hitta parkering. Säger bara kors i taket, vi hittade parkering precis bredvid varandra. Vi gick en sväng till salt and straw. Det är ett fik som gör egen glass. Det var lite udda smaker men underbart goda. Vi satt där i duggregnet och åt glass. Underbart att det fortfarande är varmt ute. Elena slutade jobba och vi mötte upp henne hemma hos mig. Vi grillade hamburgare och gjorde hemmagjorda pommes. Åh, jag är förälskad i en rejäl hemmagjord hamburgare. Den måste såklart vara grillad. Vi spenderade hela kvällen att prata och planera helgen lite. Fille åkte hem runt klockan nio. Elena och jag tittade såklart på prison break och käka lite glass. Helt fantastiskt att kunna ha tvn hur högt som helst och inte behöva tänka på om man stör någon eller om det är olämpligt för yngre.
 
 
Som ett eget liv ensam igen
 
 
malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback