Boot camp och supernatural

Dags för sista boot camp för denna termin. Jag måste anmäla mig till nästa termin. Jag vill inte leva utan boot camp men jag måste inse att nästa termin är min sista. Dagen flöt på och när jag kom hem hämtade jag posten. Paket från min älskade pappsen kom. Han är allt för snäll, tack så mycket. Skicka en massa godsaker till mig. Nu när hälften av tiden är gjort har man gått ner i en liten svacka. Man saknar en massa svenska saker. Så för att trösta sin svenskasaknad gör man såklart mat. Nästa vecka ska jag vara ensamhemma med djuren. Så då ska det lagas en massa svenskmat. Såklart gottade jag mig med godisen medan jag nötade Supernatural. Jag fick precis igång säsong sju som ännu inte har sänds klart än. Jag såg alla avsnitt som har sänds på tvn. Så nu får jag gott vänta på ett avsnitt varje fredag. Det är verkligen tortyr då jag gillar att titta på mer än ett avsnitt i taget. Det går inte riktigt att få nog av det. Måste även säga att jag mår fruktansvärt bra när jag hör deras säsongsavsluts låt. Var tvungen att lägga till den på min spotify lista och nöta den också. Funderar lite på vad jag är för människa. Jag får mina små beroende. Jag får en idé och kör det ut till max, tills jag tröttar helt och hållet. Lagom är inget ord för mig och ändå är jag svensk.






Göttegrisen nummer ett!





malin

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Förstår att du saknar det svenska. Vi saknar dig! Ha det gott!

2012-04-02 @ 10:14:34
URL: http://storasyrran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback