Elena och söveri

Idag skulle jag laga mat till Elena och mig. Såklart ska det bli köttbullar, brunsås, lingon, FÄRSKpotatis och rivna morötter. Till det blir det påskmust och efterrätt blir chokladbollar. Elena skulle komma klockan ett men det blev lite senare. Hon kom inte ifrån jobbet i tid. Jag var i ute i godtid så jag behövde inte stressa utan kunde glatt bara hålla maten varm och vänta. Det var riktigt gott fast det smakar ju aldrig riktigt som hemma. Det var riktigt trevligt att ha middagsbesök. Elena stannade inte länge eftersom hon skulle vidare till Seattle. Hon ska senare med hennes polare från Seattle åka till San Francisco. Hon har en veckas semester. Jag måste säga att jag längtar till jag har semester, en vecka i Miami med min mamma. Jag tvättade alla mina kläder och grejade med det. När det sista var i torktumlaren gick jag och gosa mig ner i soffan där uppe. Jag satte på en film och somnade. Jag var helt slut. Jag var allmänt sleten. Jag hade inte sovit många timmar och hållt med maten och tvätten. Tanken var att jag skulle på middag hos Criss men det blev aldrig så. Hon svarade inte på mitt sms förän jag hade tagit mig lite smirnoff ice. Jag sket i det, orkade inte riktigt heller. De skulle ut och äta istället för trevlig spansk hemma middag. Jag drog på några filmer till och hade mysig hemmakväll med massa gott. Skypa en sväng med Sandra också!







Proppmätt svensk nöjd mage!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback