Flygplats och bio

Fick ställa klockan så jag inte kom hem till Fille försent. Jag skulle skjutsa henne till flygplatsen och innan de skulle vi äta lunch ihop. Jag hann även snacka med Andreas en sväng innan jag åkte iväg till Fille. Det är alltid lika roligt. Fille packa det sista och jag fick hjälpa henne lite. Hjälpa henne med att inte ta med sig för mycket. Hon är för söt när det gäller det. Vi åt pizza till lunch, underbart gott! Tjöta och sen drog iväg till flygplatsen. Jag parkerade och hängde med henne in och hjälpte henne checka in. Hon var lite nervös men samtidigt förväntansfull. Vi kramades hej då och jag åkte hem. Det var underbart väder så det första jag gjorde var att tog på mig sommarkläder. Jag satte mig ute med datorn, lyssna på musik och sola. Familjen höll på förfullt med att förbereda sig inför deras resa till Costa Rica. De höll på att packa och tvätta. Jag satt i lugn och ro ute och njöt. Vi åt middag ihop och umgicks lite innan de gick och la sig. Elena kom till mig runt halv nio snåret. Vi drog vidare till Vancouver i Washington, som ligger ungefär en halvtimme härifrån. Vi gick bion Sherlock Holmes två. Anledningen till att vi åkte till Vancouver var för att det var en av de två bioarna som visade filmen. Den kom ut före jul. Jag gillade filmen, speciellt slowmotion scenerna. Jag köpte mig även min första popcorn på bion. Första gången jag var sugen på det och jag kunde äta det. Var hemma sent och kröp ner i min goa säng och lyssna på lite musik och snacka med syrran lite kort innan jag somna.



Härlig sol på en lördag






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback