Marangsviss

Sega som attans vaknade vi upp och drog till Washington sqaure. Där köpte vi oss frukost på starbucks och satt där och mumsa. Har glömt av hur gott det är med en god panini, toast liknade. Tanken var att vi skulle åka till IKEA men det visade sig att påskbordet enbart var den 23e mars. Så det var ingen idé att åka dit. Jag hittade mig däremot en tröja på Vans affären i Washington sqaure mall. Halva dagen försvann och vi skiljdes åt. Jag åkte hem och umgicks med familjen. Det var morfars sista dag med oss för denna gången. Så jag passade på att göra maränger till marängsvissen. Marängsvissen var mycket uppskattad. Morfarn sa att han var mycket ivrig för att se vad jag skulle bjuda på nästa gång han kom. Han är som mig, älskar efterrätter. Ur mysigt, jag saknar min morfar! Tänk om jag kunde få baka till min egna morfar och prata en massa. Jag gosade ner mig tidigt i sängen. Jag har inte sovit så mycket nu i helgen och det känns. Hatar när jag känner mig trött och grinig.






Maränghit!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback