Omväg i snön

Snöoväder idag igen. Det smälte bort under gården men kom mer under natten. Jag fick ta bilen med dubbdäck. Så jag kom iväg till skolan med barnen. Det slutade aldrig snöa under morgonen. Så mycket snö på marken som idag har jag nog inte sett här borta i Portland. Det kan ha varit mer då jag låg sjuk men hade inte så stor koll då. Tittade inte ut så mycket då jag låg pall i sängen. Jag fick köra en omväg till skolan. För att komma fram säkert. De hade stängt av några vägar också men inget som påverkade oss. Det tog lite längre tid att komma till skolan men som tur kom vi inte försent. Jag handlade lite på hemvägen. Värst av allt var att jag handla bagel till dottern. Det är lite plågsamt eftersom jag inte får äta dem själv. Som ni vet älskar jag rostad bagel med philadelphiaost på. Jag skulle till pilates men de hade stängt vägen jag brukar åka på så jag stannade hemma istället. Jag ångrade mig lite men fick lite träning gjort hemma som tur. Usch, superlat har jag varit denna veckan. Plockade upp ungarna från skolan och plockade upp dottern från swimteam. Hände inte så mycket mer denna kvällen, spendera den med familjen!






Mycket här är lite hemma..






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback