Semester!

Klockan ringde halv sju på morgonen. Jag var en aning trött då det blev sent igår. Familjen och jag käkade frukost ihop. Det blev en halv snabb en när vi skulle åka klockan sju. När vi plocka ihop frukosten fick jag en kram från sonen, bara sådär. Kan man bli annat än superlycklig. Han är som min lillebror som jag aldrig haft. Jag har aldrig bara sådär fått en kram av min bror. Väldigt sällan jag kramar min bror. Ska nog allt krama ihjäl honom lite när jag kommer hem. Jag satt i bak med barnen när vi åkte till flygplatsen. Jag kramade alla hej då och sen satte mig i bilen och körde hem i det fina vädret. Det kändes lite underligt. Nu var jag alldeles själv med djuren i det stora huset. Fick reda på att det var våffeldagen. Så jag fick såklart göra mig lite våfflor och smaska på. Jag satte mig ute på terassen och åt mina våfflor. Jag skypa med båda mamma och pappa. Chattade med en hel del och lyssnade på musik. Det kunde inte bli bättre i sommarvärmen. Bestämde även att dra till Cheesecake factory och äta middag med Elena. Jag degade i solen tills Elena kom. Vi åkte till Washington mall och gick runt och kolla lite. Jag hittade inget direkt. Provade lite grejer men inget som satt riktigt som jag ville. Vi käkade god mat och jag tog en drink till maten. Elena körde så det gjorde inget att jag tog en. Vår servitör trodde absolut inte jag var över 21 och hon fick en chock när jag var äldre än hennes dotter. Alla tycker jag ser superung, vet inte riktigt varför. Jag tycker då inte det är så roligt. Det blir väl roligare när jag blir några årtionde äldre. Vi tog med efterrätten hem till mig. Vi tittade på en film hos mig och allmänt slappa. Vovvarna ligger i mitt rum och vaktar mig.







Kanon start på semestern






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback