Sista Stabilityball och The challenge

Ledig från att köra barnen till skolan, fixa frisyren och titta på showen. Jag behövde se till att dottern kom upp och fixade frukost till henne. Jag gick gott och la mig igen för att gotta mig i sängen med min vän datorn. Jag studsade iväg till Stabilityball runt tjugo över elva snåret. Det var lite tråkigt att det var sista gången. Jag får se om jag tar klassen nästa termin. Jag plockade upp dottern från skolan och skjutsade henne till Rose Garden. Där var resten av familjen. De hade biljetter till basketturneringen som pågår mellan alla College/University i USA. Jag följde inte med och åkte hem för att gotta mig i att det var sista dagen på utmaningen genom att ha lite egentid.



Tankar flyger..




malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback