Slöeri för att jag kan

Latmasken inom mig har slagit igenom. Jag har inga lektioner längre. Jag såg till att dottern kom iväg till skolan och gick och la mig. Jag kunde inte riktigt vakna till utan låg länge och sösa i sängen. Kom upp efter tolv och gjorde lite övningar i gymmet. Jag laddade ner lite tränings appar till min surfplatta. Jag plockade upp dottern efter lacross träningen åkte till ett ställe och käka för att sedan ta henne till fotbollsträningen. Inget som stoppar denna elit idrottaren. Hon är min idol. Hon tränar jättemycket och sköter skolan utmärkt. Jag gjorde däremot inte så mycket mer än att plocka upp henne efter skolan. Vi åt middag och umgicks lite innan det var sängdags. Någon har börjat att spendera ännu mer tid med mig. Det är såklart Gandalf vi pratar om..






Vrida tillbaka tiden ett snäpp!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback