Supernatural & pistagenötter

Skjutsade iväg barnen till skolan i bra väder. När jag kom hem åt jag min goda frukost. Jag älskar numera min frukost. Jag äter havregrynsgröt med kanel och grekiskyoghurt. Ibland mixar jag ner lite äpple. I började var havregrynsgröten en mardröm men nu älskar jag det. Älskar är kanske ett starkt ord men jag gillar verkligen min frukost. Får inte glömma mina pannkakor också. De är inte lika goda men funkar helt klart. Skypade med både mamma och pappa idag. Såklart gjorde jag det inte samtidigt. Det vore en syn för gudarna. Zumba träning som gällde. Det är riktigt roligt och jag svettas som en gris. Vilket jag anser är bra. Det dåliga är att det är en spegelvägg i träningsrummet. Njuter inte av att se flöta mig studsa runt där som en galning. Plockade upp dottern från skolan och åkte iväg till swimteam. Jag läste min älskade Harry. Den femte boken går snabbare än vad jag har tänkt mig. Den är riktigt bra ibland och jag minns inte att den var så lättläst. Jag tyckte den var superseg och lite små tråkig i början, när jag läste den på svenska. Snabbt hem för att äta middag med familjen. Jag bunkrade sedan upp världens skål med pistagenötter. Tog med mig skålen upp på mitt rum och satte på supernatural. Det är för tillfället min drog, pistagenötter tillsammans med Supernatural. Tur att nötterna är nyttigare än godis.







Dregel..







malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback