Hår, träning och mys

Vaknar upp och får fixa håret på dottern. Tur att det bara var övning med kostymerna idag. Håret blev inte alls lika bra som igår. Fult blev det inte men inte lika snyggt. Hon fick hur mycket beröm som helst för hår. De tyckte det var jättecoolt och att hon såg precis ut som Sally. Det var roligt att det blev en sån hit. Jag drog vidare till boot camp. Det var en stenhård träning. Mina ben skakade när jag kom hem. Kändes otroligt gött och det gick riktigt bra att träna. Plockade upp dottern och åkte till swimteam. Satt där och läste min Harry. Hem för att äta god mat och umgås med familjen. De åt lite efterrätt och jag fick glatt ta en grekisk yoghurt. Innan jag somnade gott i min säng blev det något avsnitt av Supernatural.



Kan inte sluta att titta..






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback