Vårväder och massa tid.

Drog mig ur sängen och gick ner för att äta lite frukost. Min mage kurrar alltid numera på morgonen. Jag har aldrig varit en frukostmänniska. Solen sken ute och det var riktigt vårväder. Då kan man inget annat än att bli motiverad. Det jag gjorde var att sola lite på altan Jag tog med datorn ut och lyssnade på musik samtidigt som jag bara satt där och njöt. Tiden flög förbi och jag gick senare in då det blev lite kyligt. Jag bänkade mig framför Supernatural. Jag hade tänkt att träna lite. När jag var på väg att slänga på mig träningskläderna kom mamman hem och sa att vi skulle ut och äta. Jag fick snabbt som attans hoppa in i duschen och göra mig klar. Jag fick beröm för min snabba dusch. Vi åkte till ett nytt ställe. Jag beställde lammkebab och fick peta bort det mesta men det gjorde mig inte så mycket. Utmaningen är snart över! Vi drog hem och satte på en film, Tower heist. Jag hann dock inte se hela utan åkte till Starbucks för att möta upp Fille. Vi tjötade lite och drog till Fred Meyers. Jag köpte lite kläder till lilla Leah. Vi drog vidare till bion för att se Project X. Vem vill inte vara på en sån film. Fille och jag skrattade som galningar. Klockan var närmare ett på natten när filmen var slut så vi sa godnatt och åkte hem till oss själva.





Awesome movienight!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback