God pizza och sexig Zac

var det lördag igen. Jag vill då att tiden ska gå fort fast ändå inte. Försäkringsbolaget ringde och skickade mejl om att min operation var nödvändig och därmed täcks operationen av försäkringen. Så på måndag smäller det. Som sagt vill att det ska vara över men vill inte riktigt uppleva det. Jag vill bara att denna mardrömmen ska vara över. Att jag inte ramlade och alla ben i min kropp är hela. Jag sov länge idag och klockan ett kom Fille hem till mig. Hon har zumba vid mig och kom direkt därefter. Vi satt ute i det fina vädret och planerade dagen lite. Vi ringde Elena och hon kom en stund senare. Vi satt ute i solen och kom fram till att det blir bio och middag ihop ikväll. Filmer är såklart The lucky one som vi har längtat efter. Vet inte om jag har skrivit detta förut. Min tanke om Zac Efron var att han var en liten skit som tönta sig i High school musical. Han var för sockersöt för mig smak. BANG sa det när jag såg trailen till The Lucky one. Jag var helt fast, den lille pojken hade växt upp och var sjuuuuuuukt sexig. Jag tappade hakan för att han är numera en riktig mumsbit.


Elena hade glömt något hemma och vill även ha mindre kläder på sig. Det började nämligen att steka på ordentligt. Jag hoppade in i duschen och gjorde mig klar medan Elena var borta. Vi drog hem till Fille så fort Elena kom. Fille gjorde sig klar och drog till Bridgeport. Vi käkade mat på California pizza. Det satt riktigt fint men jag kan inget annat än att sakna den svenska pizzan. Ingenting slår den svenska pizzan för att inte tala om kebaben! Strax efter sju gick vi till bion. Jag köpte mig lite godis och Fille skaffa klubbkort. Vilket Elena och jag redan har gjort för länge sedan. Det underligaste hände mig med biljettkontrollanten. Jag blir alltid generad när någon försöker flörta. Han var lite små blyg men så han försökte. Elena och Fille var före mig, han tog deras biljetter och önska dem en trevlig kväll. Det var inte så mycket mer med det. När jag hoppade fram gav han mig världens smile och försökte vara hjälpsam. Han frågar mig hur det är och pratar lite smått om filmen, önskar mig en trevlig kväll, följer mig med blicken och ger mig fortfarande världens smile. Behöver jag säga att jag blev helt till mig. Vet inte om det är roligt eller bara obekväm. Filmen var sjuktbra och sjuktsexig. Hur nu en film kan vara sexig men titta på den och ni kommer att förstå. Det värsta var att vi hade tre fjortisar bakom oss. Som satt och skicka sms, sprang fram och tillbaka och verkligen inte förstod de känslomässiga i filmen. De prata och ryckte i min stol. Fick rycka tillbaka stolen så de förstod istället för att jag skulle behöva vända mig om och få raseriutbrott i ord. När filmen var slut var jag helt till mig plus att jag var tvungen att vända mig om till Fille och säga, Vilka jävla fjortisar svin högt. Det lättade lite på min irritation och jag kunde fokusera mig på att behålla Zacs nakna kropp på min hornhinna. Avslutade kvällen med att äta frozen yoghurt och snacka med Alina och Stephanie som vi stötte på!




DAMN, HE IS SO HOT!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback