Baka, Cheesecake och mys hos Fille

Vaknade tidigt idag. Inget på schemat. Jag känner mig så sjukt bortskämd. Såklart måste jag få upp sonen ur sängen och ut genom dörren helt klara. Jag la mig som vanligt på soffan. Stendäckade i soffan och sov i fyra timmar. Jag var helt slut. Jag hann nämligen knappt sätta mig i soffan. Vaknade upp att det ringde på skype. Det var lilla pappsen som ville tjöta lite. Sarah loggade även in och gjorde oss sällskap. Snackade lite med mamma och lite andra godingar. När de gick och la sig gick jag ner för att baka till dottern som kommer hem idag från ett skolläger. Gissa vem som blev överlycklig över sin drömrulltårta när hon kom hem. Det är hennes absolut favorit. Elena kom och plockade upp mig och vi drog till The cheesecake factory. Vi hade världens flyt och fick bord inom 15 minuter. Det är inte ofta det händer, speciellt inte vid den tiden vi var där. Vi åt mat och tog sedan med oss efterrätten hem till Fille. Fille var barnvakt så det var därför hon inte hängde med oss. Vi spenderade kvällen hos Fille. Vi tittade på film och snackade. Härligt med lite lugnkväll, jag orkar inte mer, haha!







Allt-i-ett fredag!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback