Besök och skype!

Jag sov tills jag fick besök runt klockan tolv. Det var Stephanie och Alina som kom på besök. Vi tittade på filmen Big Daddy och åt basebolls muffins. Jag var inte det trevligaste sällskapet. Jag gick på mina smärtstillande och var allmänt seg och trött. De åkte hem för att jobba efter filmen. Jag kröpt tillbaka till min säng. Skypade lite med Andreas för att sedan sova lite mer. Mådde inte så värst bra av tabletterna och minskade på dosen. Gjorde inte mycket mer denna dag förutom äta middag med familjen och sov. Nervblockeringen släppte efter halva dagen. Jag kan numera vicka på tårna och röra på foten. Inget att rekommendera då det gör ont att röra på foten inuti skenan.



Surrar som attans







malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback