Hawaiibokning

Livet leker... INTE som sängliggandes. Som tur sitter fortfarande nervblockeringen i och jag känner ingenting. Jag kan inte ens röra min tår. Det känns som benet, tårna och foten är kallt men det är de inte. De är jättevarma. Kroppen kämpar för fullt att läka allting nu. Jag kröp ut till soffan och tvn utanför mitt rum. Jag skypande med Britta. Vi bestämde datum till Hawaii och bokade biljetterna. Det kändes otroligt roligt! Mot kvällen började jag bli rastlös. Jag inväntade även plågsam smärta eftersom nervblockeringen skulle sitta i 12-18 timmar. Jag åt mat med familjen och efteråt passade jag på att baka lite chocolatechipcookies. Nervblockeringen satt fortfarande i mot alla odds så det var helt enkelt meningen att jag skulle få baka lite. Somnade tidigt, fortfarande inte superpigg. Jag ska ha foten i högläge 23h/dygn och kyla det med is.



Allt på bättringsvägen..





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback