Hockeymys

Körde iväg ungarna till skolan och var sen ledig. Det är härligt och det jag gör är att flytta mig till TVn utanför mitt rum. Där sitter jag med datorn, TVn och surfplattan. Jag tar alltid några tupplurer. Som sagt jag har väldigt lite energi. Satt för det mesta och chatta med folk idag. Sen lyckades jag hitta en kanal som visa hockeymatchen mellan Slovakien och Sverige. Det kunde inte bli bättre. Jag älskar att titta på hockey. Jag har tappat det lite de senaste åren så har inte alls lika stor koll på alla spelare osv. Det var en bra och jobbig match. Jag satt de sista minuterna och hoppa så gott det gick i soffan med min stövel. Tyvärr förlora Sverige. Satt hela dagen mer eller mindre i telefonen. Prata med mamman, försäkringbolaget och min läkares assistent. Så nu behöver bara försäkringsbolaget gå igenom mitt fall och avgöra om det täcker det eller inte. När Elena hade jobbat klart kom hon och gjorde mig sällskap i soffan. Vi tittade på vår serie Being human. Grisen gjorde oss även sällskap, lite söte tjockisen!






Se de ljusa i det mörka!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback