Livet med gips!

Vaknade upp och skypa med nära och kära. Så man kan få lite extra kärlek. Sen bestämde jag mig för att ta tag i saker. Jag lyckades efter mycket svärande och grymtande få igång en maskin med tvätt. Det tar lite tid innan man lär sig det lätta sättet. Råkade såklart trampa lite med den onda foten. Fy på mig för jag får verkligen inte lägga någon som helst tyngd på den. Vad ska man göra, det var en olyckshändelse. Mellan de två tvättarna jag körde plus tumlaren tittade jag såklart på tv. Så jag fick lite träning i trappan. Det går bara fortare och fortare. För att toppa det hela bestämde jag med Elena att gå på bio. Det var dags att komma ut ur huset. Innan jag ens kunde tänka på att lämna huset fick det bli en dusch. Hujeda mig men det var som tre boot camp passa samtidigt. Det var ingen lätt match och jag var nog lika svettig efter som före. Det var skönt att känna sig lite nydsuchad i vilket fall. Elena kom och hämtade mig efter jag hade ätit middag med min älskade familj. Vi gick på bion Safe. Riktigt bra film och den blir bara bättre genom att min blivande man var med i den, Jason Statham. Jag har nog skrivit det flera gånger här att jag blir helt till mig av att se och höra honom. Det var precis vad jag behövde. Lite Elena och Jason tid. Tänk hur mycket vänner piggar upp en genom att bara vara där. De behöver inte ens säga något och man mår redan tusen gånger bättre. Kramar är något som gör under! Tänk att jag ska bli en liten mjukis!



Se allt från den ljusa sidan






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback