Sallader

Med rubiken kan jag säga att det är det enda nyttiga jag har gjort idag. Jag har nämligen inte gjort något mer än vilat idag. Jag vet att det är det jag behöver. Men försök att sitta still alldeles förlänge och få damp på att du inte kan använda ditt högerben. Det kryper i en. Jag lyckades som sagt bidra lite till hushållet genom att göra sallader till alla. Det jag borde ha gjort var att packat klart till min resa till Miami. Jag har inte alls samma lust att åka. Klart jag vill åka så jag får träffa min mamma men det är det enda som lockar. Jag ser inte längre fram emot att åka till Miami utan ser endast fram emot att träffa min mamma. Jag ska dock inte låta detta stoppa mig, ankel-jävel. Det stoppade dock min packning inför resan denna dagen. Usch vad rörigt detta inlägget blev, hoppas ni förstår.



Ingenting händer med ett funkande ben




malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback