THE AVENGER!!

How I met your mother ligger numera på min Netflix instant playlist. Så jag spenderade någon timme eller två för att titta på det idag. Såklart pratade jag med mina godingar från Sverige också. Benläkningen suger ganska mycket energi så det blir några tupplurar under dagen också. Efter middagen kom Elena och plocka upp mig. Vi hade bestämt för att gå på bio, The Avenger. Jag har längtat så sjuktmycket efter att få se den filmen. Jag var lite godissugen så jag köpte med cookiedough bitar i choklad. Det låter lite äckligt men ni vet själva hur gott det är med smet, deg och gegg. De var riktigt goda, fick dock liiiite ont i tänderna av dem. Det var en aning socker i dem alltså. Filmen var hur bra som helst. Den hade verkligen allt och den är en av mina favoritfilmer. Jag skratta hysteriskt flera gånger och hur många snygga har de inte i en och samma film. Det kan inte bli bättre! Älskar den verkligen!



The Avenger!!!





malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback