Underskrift och bio

Skjustade ungarna till skolan och sen var det hem och vila. Jag satt vid datorn tills jag drog iväg till min zumba. Inte för att träna utan för att få en underskrift på de får timmarna jag lyckades gå på innan jag bröt ankeln. Jag blir lika arg varje gång jag tänker på det dumma fallet. Fallet som skrev om mina framtidsplaner. Hem snabbt för att fixa middag till tjejerna. Jag skulle skjutsa dem från lacrosse till fotbollen. De små liven får då äta i bilen. När jag hade släppt av alla ungar kunde jag pusta ut. Elena kom och hämta mig. Vi åkte iväg till bion. Vi såg filmen What to expect when you are expecting. En rolig underhållande film! Elena och jag hade hela biografen för oss själva de första 10 minuterna. Efter det hade vi sällskap av en kvinna. Vi kände ändå en viss frihet. Alla tre satt nämligen och skratta högt ut så det eka i biosalongen.



I love the movies!






malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback